Varför håller hela västvärlden på att gå under?

Jan-Ola Gustafsson | 01.08.2015

Den här sammanställningen är i stort sett riktig. Då jag som ung FN- soldat i Kongo kunde se vad de globala råvarumogulerna höll på med så fick jag upp ögonen (Jag kunde p g a kunskaper i franska begripa mycket som gick andra förbi) Med denna kunskap har jag under åren fortsatt att följa skeenden som undanhålls allmänheten för att "packet" inte ska börja protestera mot den framtid som förbereds för människorna. Skaffa och läs boken "Globaliseringsfällan" om den konferens som skedde i Kalifornien i slutet av 1900-talet där några hundra av världens bankelit, råvarukarteller och politiker på global nivå sammanträdde för att planera utformningen av världen under det nya seklet.

Man använde begreppet 20/80-samhället, innebärande att det bara behövs 20% av jordens befolkning för att ta fram allt som behövs av mat och förnödenheter för hela världsbehovet. Resten, 80% kommer att vara vad man kallade "useless eaters" som inte behövdes utan bara slukade resurser. Till att börja med skulle dessa "sövas ned" med det man kallade "tittytainment" (ett begrepp sammansatt av tits - eng slang för kvinnobröst samt ordet entertainment - underhållning)
och skulle innebära produktion av TV/mediaunderhållning som innehöll tävlingsmoment, konkurrens, lurendrejeri samt väsentliga
ingredienser av sexuell och upphetsande karaktär. Detta skulle avnjutas(?) medan målgruppen äter s k skräpmat, röker och intar alkoholhaltiga drycker.

Man vill alltså skapa en sorts befolkning som Fredrik Reinfeldt beskrev i sin ökända bok "Det sovande folket" - allmogen skall inte bry sina eventuella hjärnor med vad som beslutas av den självutnämnda eliten. En rad internationella politiker har under några år flitigt använt begreppet "The New World Order" - det system som diskuterades under den ovannämnda konferensen. Det handlar om en feodal totalitär statsbildning som leds av en världsregering (ingen demokrati!) och där de traditionella nationalstaterna har avskaffats.

Sök på Google begreppet The Georgia Guidestones som ett av de ledande hemliga sällskapen bakom planerna har uppfört i USA. Notera det första "budet" i de tio målsättningar som finns på flera världsspråk på detta monument! Fundera sedan på hur ni tror att det målet ska nås. Det finns publicerade förslag ang detta och det är mindre tilltalande metoder.

Ordspråket: "Det finns ingen som är så blind som den som inte VILL se" är synnerligen aktuellt i vår tid och den som vill se måste själv skaffa sig kunskap. Preparatus supervivet!

Ny kommentar