mrcollinjack@gmail.com
cristabel
12.09.2016
Mitt namn är cristabel Macher, jag bor i USA och livet är värt att leva bekvämt för mig och min familj nu och jag verkligen aldrig sett godhet visat mig så mycket i mitt liv, som jag är en kämpande mamma med två barn och jag har gått igenom ett allvarligt problem som min man stött på en fruktansvärd olycka senaste två veckorna, och läkarna säger att han måste genomgå en känslig operation för honom att kunna gå igen och jag kunde inte råd med räkningen för sin operation då jag gick till banken för ett lån och de vänder ner mig om att jag har ingen kreditkort, därifrån jag sprang till min far och han kunde inte hjälpa mig, sedan när jag bläddrar i yahoo svar och jag kom över en gudfruktiga man (Mr Rick Thomas) som ger lån till ett överkomligt ränta och jag har hört om så många bedrägerier på Internet främst Afrika, men detta är min desperata situation, jag hade inget annat val än att ge det ett försök på grund av det faktum att företaget är från United State of America, och överraskande det var som en dröm, jag fick ett lån på $ 100,000.00 USD och jag betalade för min make kirurgi och tacka GUD dag han är ok och kan gå, min familj är glad och jag sade till mig själv att jag kommer att skrika till världen underverk denna stora och gudfruktiga Man Mr RICK THOMAS gjorde för mig och min familj; så om någon är i verkligt och allvarligt behov av ett lån kontaktar denna gud som fruktar man via e-post:
(RICKTHOMASLOANFIRM@GMAIL.COM
PROSIT MR RICK
Hälsningar.